Pies z billboardu.

Już niebawem na terenie całej Polski pojawią się billboardy z naszymi podopiecznymi : ) A wszystko to dzięki przepięknej akcji społecznej „Pies z billboardu” której pomysłodawcą i wykonawcą jest „Agencja AP360”
Akcja „Pies z billboardu” zaplanowana jest do końca 2017 roku. Jej celem jest znalezienie miejsca dla bezdomnych psów oraz popularyzacja adopcji zwierząt z przytulisk i schronisk. Najważniejszym jednak jest próba przełamania stereotypu, że pies ze schroniska jest gorszy od tego kupionego w hodowli. Założeniem akcji jest również wsparcie poprzez działania promocyjne fundacji i stowarzyszeń, które opiekują się bezdomnymi i schorowanymi psami.
Dzięki wsparciu partnerów akcja może stale się rozwijać. Jej głównym partnerem medialnym jest Ströer Media. Redakcyjne wsparcie akcji zapewnia Radio Eska, a partnerem technologicznym jest Wielkoformatowa Drukarnia Cyfrowa A5. Dzięki Agencji AP360 wszystkim psom robiona jest profesjonalna sesja zdjęciowa, której efekty widoczne są na billboardach.
Zachęcamy do polubienia Fanpage akcji i Agencji AP360 : )
Oraz strony akcji „Pies z Billboardu”

https://www.facebook.com/ap360pl/
https://www.facebook.com/Pies-z-billboardu-831556940330650/